Harmonia natury w każdej kropli

Oławska Średniozmineralizowana

K+ POTAS - 4,55 mg/l

Wspiera prawidłową pracę mięśni oraz reguluje gospodarkę wodno-elektrolitową. Idealny dla aktywnego stylu życia.

2+ Ca WAPŃ 84,5 mg/l

Budulec zdrowych kości i zębów, który pomaga zachować sprawność ruchową. Niezastąpiony w codziennej diecie.

Szklanka wody 01 - bez tla

CL- CHLOR 15,0 mg/l

Niezbędny dla utrzymania równowagi kwasowo-zasadowej i wspomagania procesu trawienia. Dba o komfort układu pokarmowego.

MG 2+ MAGNEZ 14,75 mg/l

Naturalny sprzymierzeniec w redukcji zmęczenia i stresu. Wspiera układ nerwowy i odpornościowy każdego dnia.

ZWiK Oława uruchamia nową wersję Biura Obsługi Klienta

Informujemy mieszkańców o nadchodzącej premierze nowej odsłony internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK). Nowy serwis zastąpi dotychczasowe rozwiązanie, które nie było w pełni kompatybilne z wdrażanym zintegrowanym systemem informacji, co mogło prowadzić do błędów w wystawianiu faktur. Nowoczesne iBOK – dostępność i wygoda Nowy serwis będzie dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferując szereg przydatnych funkcji dla Klientów: – sprawdzanie historii zużycia wody, – podawanie wskazań wodomierza, – pobieranie faktur, – sprawdzanie dokonanych płatności, – wysyłanie wniosków oraz zgłaszanie

Przeczytaj całość

Aktualności

ZWiK Sp. z o.o. w Oławie poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta na stanowisko: Referent/Specjalista Opis stanowiska: Wymagania: Oferujemy: Pisemne oferty zawierające życiorys, list motywacyjny oraz wskazany kontakt telefoniczny prosimy składać pisemnie lub osobiście na adres: ZWiK Sp. z o.o. w Oławie ul. 3 Maja 30, 55-200 Oława, adres e – mailowy: biuro@zwik.olawa.pl, w terminie 17.04.2025 r. W ofercie prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na

Przeczytaj całość

Zapraszamy do nowo otwartego punktu BOK w Galerii Oławskiej!

Dnia 3 lutego o godzinie 10:00 odbyło się uroczyste otwarcie naszego Biura Obsługi Klienta! Zapraszamy do nowej lokalizacji w Galerii Oławskiej na II piętrze przy ulicy Lipowej 1c w Oławie. Nasze biuro będzie funkcjonować w godzinach od 10:00 do 20:00 od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe.  

Przeczytaj całość

Problemy z dostępnością do usługi iBOK

Uprzejmie informujemy o możliwych problemach z dostępnością do usługi iBOK. Spowodowane jest to wdrażanym nowym systemem informatycznym do dokonywania rozliczeń. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby proces ten przebiegł jak najsprawniej i bez zakłóceń. Niemniej jednak, zdajemy sobie sprawę, że mogą okresowo wystąpić drobne błędy. W przypadku ich zauważenia na dostarczanych Państwu fakturach uprzejmie prosimy i ich zgłaszanie oraz o wyrozumiałość. Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za Państwa cierpliwość.

Przeczytaj całość

ZWiK Oława uruchamia nową wersję Biura Obsługi Klienta

Informujemy mieszkańców o nadchodzącej premierze nowej odsłony internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK). Nowy serwis zastąpi dotychczasowe rozwiązanie, które nie było w pełni kompatybilne z wdrażanym zintegrowanym systemem informacji, co mogło prowadzić do błędów w wystawianiu faktur. Nowoczesne iBOK – dostępność i wygoda Nowy serwis będzie dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferując szereg przydatnych funkcji dla Klientów: – sprawdzanie historii zużycia wody, – podawanie wskazań wodomierza, – pobieranie faktur, – sprawdzanie dokonanych płatności, – wysyłanie wniosków oraz zgłaszanie spraw i zapytań, – otrzymywanie komunikatów i ważnych informacji.   Dodatkowo, za pośrednictwem iBOK Klienci będą mogli zrezygnować z otrzymywania papierowych faktur na rzecz ich elektronicznych odpowiedników. Warto podkreślić, że po wymianie wodomierza na urządzenie ze zdalnym odczytem, Klienci nie będą już obciążani opłatą abonamentową.   Nowa szata graficzna i przyszłe funkcjonalności Zmiany obejmują również odświeżony wygląd iBOK oraz plany jego dalszego rozwoju. W przyszłości ZWiK Oława planuje stworzenie dedykowanej

Czytaj więcej

ZWiK Sp. z o.o. w Oławie poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie poszukuje pracownika do Biura Obsługi Klienta na stanowisko: Referent/Specjalista Opis stanowiska: Wymagania: Oferujemy: Pisemne oferty zawierające życiorys, list motywacyjny oraz wskazany kontakt telefoniczny prosimy składać pisemnie lub osobiście na adres: ZWiK Sp. z o.o. w Oławie ul. 3 Maja 30, 55-200 Oława, adres e – mailowy: biuro@zwik.olawa.pl, w terminie 17.04.2025 r. W ofercie prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 z dnia 2018.05.24) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu

Czytaj więcej

Zapraszamy do nowo otwartego punktu BOK w Galerii Oławskiej!

Dnia 3 lutego o godzinie 10:00 odbyło się uroczyste otwarcie naszego Biura Obsługi Klienta! Zapraszamy do nowej lokalizacji w Galerii Oławskiej na II piętrze przy ulicy Lipowej 1c w Oławie. Nasze biuro będzie funkcjonować w godzinach od 10:00 do 20:00 od poniedziałku do soboty oraz w niedziele handlowe.  

Czytaj więcej